سوالات متداول مشتریان بازار طبس | پاسخ به رایجترین پرسشها
🟩 ۱. چطور از سایت شما سفارش بدم؟
خیلی سادهست!
۱. محصولات دلخواهتو انتخاب کن و به سبد خرید اضافه کن.
۲. وارد حساب کاربریت شو یا یه حساب جدید بساز.
۳. آدرس و اطلاعات تماس رو وارد کن.
۴. یکی از روشهای پرداخت رو انتخاب کن و پرداخت رو انجام بده.
بعد از ثبت سفارش، پیامک تایید واست میاد و ما خیلی زود بستهتو آماده و ارسال میکنیم.
🟩 ۲.به کدوم شهرها ارسال دارید؟
ما به تمام شهرها و روستاهای عزیز ایران ارسال داریم و ارسال از طریق پست انجام میشه
🟩 ۳. زمان ارسال چقدره و چقدر طول میکشه تا سفارشم بدستم برسه؟
سفارشهای داخل شهر طبس معمولاً همون روز یا نهایتاً فردا به دستت میرسن.
سفارشهای شهرهای دیگه در شرایط عادی معمولاً بین ۳تا ۵ روز کاری زمان میبره.
ولی گاها ممکنه باتوجه به شرایط منطقه پستی شما ، سفارشتون رو زودتر از موعد و یا با تاخیر کوتاه بدستتون برسونن.
🟩 ۴. میتونم بعد از ثبت سفارش، تغییرش بدم کنم؟
بله، اگه سفارشت هنوز بستهبندی و ارسال نشده باشه، میتونی با پشتیبانی ما تماس بگیری و درخواستت رو بگی.
اگر محصولی رو اشتباه انتخاب کردی، یا خواستی چیزی کم یا زیاد بشه، کافیه سریع بهمون اطلاع بدی.
بعد از ارسال، دیگه امکان ویرایش سفارش نیست.
🟩 ۵. چه کالاهایی قابل مرجوع هستن؟
اگر محصولی که به دستت رسیده:
بستهبندی آسیب دیده باشه،
یا اشتباهی ارسال شده باشه،
تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت میتونی مرجوعش کنی.
فقط لطفاً قبل از برگشت کالا، با پشتیبانی تماس بگیر تا راهنماییت کنیم.
🟩 ۶. چطور میتونم سفارشمو پیگیری کنم؟
بعد از ثبت سفارش، یه کد رهگیری برات پیامک میشه.
از طریق پنل کاربریت تو سایت هم میتونی وضعیت سفارش رو ببینی (در حال آمادهسازی، ارسالشده، تحویلشده و…).
اگه سوالی داشتی یا مشکلی پیش اومد، پشتیبانی واتساپ و تلفنی همیشه در دسترسه.
🟩 ۷. چه روشهایی برای پرداخت وجود دارد ؟
در حال حاضر پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه امن بانکی انجام میشه. در آینده روشهای بیشتری مثل پرداخت در محل اضافه خواهد شد.
پرداخت آنلاین از طریق :
درگاه بانکی امن زرین پال
درگاه بانکی امن آقای پرداخت
پرداخت کارت به کارت (برای بعضی سفارشات و بعضی مناطق)
🟩 ۸. چطور به سایت شما اعتماد کنم؟
ما یه فروشگاه آنلاین هستیم که محصولات محلی و باکیفیت رو از دل طبس به کل ایران میفرستیم و دارای نماد اعتماد الکترونیکی اینماد (eNAMAD) از وزارت صمت هستیم و اطلاعات تماس و آدرسمون کاملاً مشخصه.
🟩 ۹. آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود داره؟
بله، اگه به هر دلیل نتونستید آنلاین سفارش بدید، میتونید از طریق شماره تماسهای موجود در سایت، سفارش خودتون رو تلفنی ثبت کنید.
🟩 ۱۰. آیا امکان خرید عمده و تخفیف ویژه برای سفارشهای بالا وجود داره؟
بله، برای خرید عمده یا همکاری با فروشگاهها و عطاریها تخفیف ویژه در نظر گرفته شده. لطفاً برای هماهنگی بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
✅در انتها بازم اگه سوالی یا مشکلی باقی مونده ،خوشحال میشیم باهامون درمیون بزارین.🙏